FĂR ATT VARJE STRĂ RĂKNAS
Förbrukningsvaror Àr oftast inga roliga inköp och det Àr mÄnga smÄ utgifter. Samlar man dem gör man det bÄde kostnadseffektivt och smidigare för sig sjÀlv. Med nÄgon som attesterar inköpet sÀkerstÀller man dessutom bÄde budget och behovsmÀngden. SÄ har vi velat arbeta lÀnge och nÀr ingen annan erbjöd en sÄdan lösning fick vi erbjuda det sjÀlva. SÄ kom Hygienia till helt enkelt.
Det hÀr Àr vi
Möt Daniel och Carl. De arbetade tillsammans pĂ„ ett stort vĂ„rdbolag för mĂ„nga Ă„r sedan och har haft kontakt genom Ă„ren. Nu kom tillfĂ€llet att göra nĂ„got tillsammans som bĂ„de hade funderat pĂ„ frĂ„n var sitt hĂ„ll. Det Ă€r alltid krĂ„ngligt och stökigt med inköpen av förbrukningsartikla. Allt frĂ„n att ha koll pĂ„ sina inköp till att sĂ€kerstĂ€lla att rĂ€tt produkter alltid finns vid rĂ€tt tillfĂ€lle. Tillsammans finns ett stort kontaktnĂ€t inom branschen och de har genom samtal och trĂ€ffar kompletterat sin bild av vad som saknas. Allt för att kunna vara en del av att göra livet lite enklare för bĂ„de företag och deras kunder. För att de vet, att ni vet att de vet, hur ni har det och vad som saknas.Â
Daniel vill att de omsorgsbehövande ska fÄ det sÄ bra som möjligt och att krutet ska lÀggas dÀr det behövs. Han har sjÀlv en dotter som Àr i behov av stöd i vardagen och har sett problemen frÄn olika hÄll. Dels som företagare inom LSS och dels som förÀlder. Han har arbetat hela sitt yrkesverksamma liv inom vÄrd och omsorg. Senaste 20 Ären inom personlig assistans pÄ olika positioner. Förbrukningsmaterialet som tar slut först hemma Àr kaffe.
Carl Ă€r en kreativ entreprenör som gillar att förfina processer och se ett vinn/vinn för alla inblandade parter. Ăr vĂ€ldigt mĂ„n om att allt ska vara rĂ€tt och riktigt. Han har mĂ„ngĂ„rig erfaren inom vĂ„rd skola och omsorg pĂ„ ledande befattningar, dessförinnan inom bank och finans. Förbrukningsmaterialet som tar slut först hemma Ă€r hushĂ„llspapper.
Maila eller ring oss!
info@hygienia.se
079 – 585 45 50
Eller sĂ„ trĂ€ffas vi. Ăr vi inte pĂ„ resande fot eller hos vĂ„ra lager runtom i Sverige har vi inga problem att komma till er och se hur vi kan hjĂ€lpa er verksamhet. Kontakta oss sĂ„ bokar vi in nĂ„got!
Hur det fungerar
MÄlet Àr att göra livet enklare för er och ge er en totalkontroll över er inköpskedja för förbrukningsmateriel. FrÄn ekonomiavdelning till mottagare. Ni sparar tid genom att ansvariga pÄ plats lÀgger bestÀllningar men innan de gÄr ivÀg till oss gÄr de till er ekonomiansvarige. Denna ser bestÀllningen samt tidigare ordrar. Saknas nÄgot? Ska nÄgot revideras? Det gör ni enkelt innan attest.
Vi har tre lager runt om i Sverige och avtal med flertalet leverantörer för att kunna garantera snabba leveranser till vÄra kunder. En samlingsfaktura gÄr ut mÄnadsvis specificerat med bestÀllare, attesterare och nÀr leveransen gick ivÀg.
NÀr ni godkÀnner ordern skickas produkterna till den adress som bestÀllaren har angett. Det spelar ingen roll om ni har en eller 100 enheter, allt Àr samlat pÄ ett och samma stÀlle för ekonomiansvarige att hantera.
Hur vi tÀnker och arbetar
VĂ„r utgĂ„ngspunkt Ă€r att det ska vara enkelt att köpa in och enkelt att kontrolla sina utgifter pĂ„ förbrukningsmateriel. VĂ„ra produkter konkurrerar dĂ€remot aldrig med pris, utan med kvalitĂ© och hĂ„llbarhet. VĂ„rt löfte Ă€r att besparingarna kommer av sig sjĂ€lva nĂ€r ni samlar alla inköp pĂ„ ett stĂ€lle. Vi tar hand om vĂ„r leveranskedja och vill att vĂ„ra leverantörer gör det ocksĂ„, dĂ€rför vĂ€ljer vi dem omsorg och ser till att det alltid finns ett alternativ som Ă€r miljö-certifierat enligt standarder. Vi ser oss som en lĂ„ngsiktig partner till era inköp och Ă€r mĂ„na om relationer, varför det behöver finnas ett avtal i botten innan ni kan handla hos oss. Ăr ni nyfikna men inte redo Ă€n fĂ„r ni gĂ€rna höra av er sĂ„ kan vi visa hur det fungerar!